WELCOME TO MY PAGE!!!!

SO, THIS IS WHAT WE CALL LIFE!!

Thursday, December 8, 2011

Yg xrse sng ar ckp..

Kte as mnusia klu bab2 komen n kondem kehidupn org len mmg lju sgt2..Aku xnafikn bnde nie slalu jd kt aku..Bkn nk kte aku nie jnis hati keras or pyh nk trima nsihat org len..Tp aku tau n phm sgt2 dri aku cmner..Spjg 25thn aku hidup nie,aku xpnh m'berikn 100% jiwa raga aku kpd insan yg b'nme wanita kcuali die sorg nie,Bella nmenye..Aku xtau knp bnde nie jd kt aku..Aku rse amt2 plik krn wlaupn dh hmpir 3thn kami xsekapal,nmun aku still xley lpekn die..Ble aku cuba,mkin m'jd2 lak prasaan rindu n syg aku kt die..aku daa try tanam sikap bnci t'hdp drinye..Tp t'nyata sumenye sia2..Kekuatn cinta aku t'hdp drinye xley dip'tikaikn lg..Mmg xkn ade gurl len yg ley gntikn die dlm idup aku 4eva..aku snggp tnggu drinye smpai ble2..Buat mse skrg,aku xkn cri pngnti drinye sbb die sorg yg akn aku anggp sbgai permaisuri hatiku smpai aku mati!!

No comments:

Post a Comment